Saturday 15 September 2012

SESI BERSAMA WARGA ISA 2012




Selamat datang kepada adik-adik junior! Akhirnya kita bertemu juga..hee..alhamdullilah..sesi bersama Ketua Program ISA,Dr Nurdiana Azizan,pensyarah ISA serta semua pelajar ISA bagi meraikan adik-adik junior ISA telah diadakan pada 12 September 2012 (Rabu) bertempat di DKU FPQS. Majlis yang penuh santai dan tenang itu dimulakan jam 8.30 pagi dengan pengenalan diri daripada setiap pensyarah.
















Tayangan video tentang pencapaian ISA kemudiannya menyusul.Diharap pelajar ISA terutamanya adik-adik Tahun 1 akan lebih yakin untuk terus kekal bersama ISA setelah menyaksikan video tersebut.Seterusnya,sesi soal jawab bersama pensyarah serta sesi bersama senior.Pelbagai persoalan dikemukakan oleh pelajar Tahun 1 yang masih samar-samar mengenai ISA.. xpe,malu bertanya sesat jalan kan? :)










Antara pensyarah yang hadir

sesi bersama senior

wakil tahun 3
wakil tahun 4

“Akak,susah tak belajar ISA?”..hehe..ramai adik-adik    bertanyakan soalan ini..actually,mana mana kos pun ada susah ada senang..ISA tak susah pun..susah atau senang semuanya bergantung kepada individu itu sendiri..yang susah pun boleh jadi senang dan yang senang pun boleh jadi susah kan?fikir-fikirkan la..

Meh akak nak kongsi sikit pasal ISA ni..

wakil tahun 2
           

 Majoriti senior adik sekarang ni, langsung tak minat ISA..paling dasyat,macam akak ni haa,langsung tak tahu apa itu ISA..tiba-tiba dapat..sedih kan?tapi itu dulu..bila dah belajar,makin hari makin sayang ISA.SERIUS!! Nanti dah belajar.then baru anda semua tahu betapa hebatnya menjadi salah seorang warga ISA.


wakil tahun 2

 # dear juniors,please believe in yourself..you can’t have a rainbow,without a little rain. :)








                 sekitar majlis


























camerawoman kita..style x?? XD







# ISA MEMANG GEMPAK!!





















0 Responds:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Tarikh Akhir Kemaskini : 16 Ogos 2012 10.43 pm. Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ver 3.5 dan Internet Explorer 8 ke atas dengan resolusi 1024 X 768